
Zespół Guns n’ Roses w jednej ze swoich piosenek śpiewał: „We got everything you want, honey”. Tak też jest z KONTRĄ, moi mili. Przeczytacie u nas nie tylko najciekawsze historie z torów i padoków całego świata, ale także znajdziecie rzeczy niezwykle praktyczne oraz przydatne. Dla każdego, kto wybiera się na wyścig Formuły 1 – prezentujemy najważniejsze informacje związane z dostępem do ubikacji na torze. Jest to pierwsza część naszego przewodnika dla osób, które jadą na Grand Prix F1.
Stan toalet na torach F1 – jak to wygląda?
Niekiedy, żeby dostać się do toalety w trakcie weekendu wyścigowego, trzeba się solidnie nagimnastykować i obrać odpowiednią strategię. To trochę jak kierowcy, którzy również muszą mieć opracowaną idealną strategię wyścigową. Mamy nadzieję, że ten artykuł Wam w tym pomoże. Kolejność torów będzie tożsama z kolejnością w kalendarzu na sezon 2025. Znajdźcie tor, na który się wybieracie, i zapoznajcie się z najważniejszymi informacjami o dostępności toalet.
Albert Park Circuit – Australia
Toalety na Albert Park są na ogół czyste i schludne. Kibice nie skarżą się na brud tak, jak w przypadku niektórych torów w kalendarzu Formuły 1. Dla kibiców dostępne są toalety standardowe, z podziałem według płci, a także te dla osób z niepełnosprawnościami.
Jedyne, co może przeszkadzać kibicom to… ogromne kolejki i wszechobecny chaos. W marcu 2024 roku jeden z użytkowników serwisu Reddit zaistniałą sytuację komentował następująco: „Kolejki do punktów z jedzeniem, piciem, a także do toalet są przeogromne”. Jednocześnie pisał, że kiedy już przyszło mu z nich skorzystać, wszystko poszło sprawnie i nie zajęło to aż tak wiele czasu.
Jednak – jak to w życiu bywa – rabini są podzieleni. W kwietniu 2022 roku inny użytkownik Reddita wystawił zgoła inną recenzję urynałów w Melbourne. Opisywał je najróżniejszymi epitetami, a na końcu uznał, że i tak były one w niedzielę nieczynne… Relacjonował wycieki z kanalizacji oraz zdecydowany niedobór toalet.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Dostępne standardowe toalety. (Tak) |
Czas oczekiwania | W trakcie upałów polecam korzystanie z toalet mniej dostępnych (w ukrytych miejscach) albo po prostu przyjście wcześniej. |
Czystość | Lepiej niż na innych torach, jednak kibice skarżą się na brak papieru oraz częste awarie. |
Gdzie warto iść? | Grandstandy GP Advantage, hospitality oraz na strefy z jedzeniem. |
Rekomendacje | W trakcie upałów polecam korzystanie z toalet mniej dostępnych (w ukrytych miejscach) albo po prostu przyjście wcześniej. |

Shanghai International Circuit – Chiny
W Chinach stan ubikacji jest nad wyraz dobry. Wiadomo – są to toalety publiczne, toteż nie ma co zbyt wiele oczekiwać. Aczkolwiek Chińczycy zrobili wszystko, co w ich mocy, żeby zapewnić kibicom komfort w korzystaniu z łazienek.
Kibice swoje doświadczenia opisują jako raczej pozytywne. Z pomieszczeń sanitarnych korzystało im się komfortowo, przyjemnie, a pomieszczenia te były utrzymane w jak najlepszym ładzie i porządku. Poza toaletami stałymi, w trakcie wyścigów dokładane są toalety przenośne (coś na wzór polskich toi-toiów), które – co zaskakujące – również są czyste.
Dostęp do szaletów w Chinach jest imponujący. Są one umieszczone za każdą trybuną, a jeżeli nie znajduje się tam akurat żadna toaleta stała, organizatorzy dokładają toalety przenośne.
W trakcie weekendów wyścigowych (szczególnie w niedzielę) pojawiały się spore kolejki, jednak obsługa dość sprawnie sobie z nimi radziła, dzięki czemu czas oczekiwania był niedługi.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Dostępne są toalety stałe, jak i toi-toie. Jest ich na tyle sporo, że każdy kibic powinien mieć do nich dostęp. (Tak) |
Czas oczekiwania | Niedługi, kolejki są sprawnie rozładowywane przez obsługę toru. |
Czystość | Większość sanitariatów jest zachowana w prawie idealnym stanie. |
Gdzie warto iść? | Toalety są praktycznie blisko każdej trybuny. |
Rekomendacje | Tak jak w przypadku Australii, zalecamy przybycie na tor wcześniej, gdyż wówczas są mniejsze kolejki. |
Suzuka International Racing Course – Japonia
Piotr Żyła, czyli popularny polski skoczek narciarski, w trakcie wizyty w Japonii na pytanie dziennikarza o to, co najbardziej mu się podobało, odpowiedział, że „podgrzewany kibel”. Co prawda na torze Suzuka takiego nie znajdziemy, mimo to „przybytki” w Japonii są i tak na najwyższym poziomie.
Poza toaletami stałymi i przenośnymi do dyspozycji fanów są także toalety dla osób z niepełnosprawnościami oraz toalety dla matek z dziećmi! Tak, zadbano również o komfort najmłodszych entuzjastów wyścigów. Organizatorzy przygotowali specjalne miejsca do karmienia i przewijania. Szalety są rozlokowane w różnych miejscach toru, ale większość znajduje się obok głównego wejścia.
Jednak jakie standardy panują w japońskich ustępach? Nie można mieć absolutnie żadnych zastrzeżeń. W Japonii czyste, ogólnodostępne toalety są standardem i na torze Suzuka również tak to właśnie wygląda. W sanitariatach jest czysto nawet w czasie największego oblężenia. Jedyna rzecz, która może przeszkadzać, to brak papieru toaletowego, jednak organizatorzy zazwyczaj starają się regularnie uzupełniać braki.
W ramach ciekawostki: niedaleko toru, blisko autostrady, znajduje się PIT Suzuka PA, czyli stacja serwisowa z motorsportowymi atrakcjami. Wśród nich znajdują się także toalety zaprojektowane na wzór torów Formuły 1. W kabinie po naciśnięciu przycisku spłukiwania można usłyszeć dźwięki pędzących bolidów.
Zbierzmy jednak do kupy to, co już mamy. Jakie są w końcu te toalety na Suzuce?
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Na ogół dostępne, w różnych miejscach toru. (Tak) |
Czas oczekiwania | Kolejki bywają długie, jednak są szybko rozładowywane. |
Czystość | Bardzo dobra. |
Gdzie warto iść? | Bez różnicy, toalety są w niezwykle dużych ilościach. |
Rekomendacje | Wzięcie własnych chusteczek, gdyż czasem brakuje papieru. |
Bahrain International Circuit – Bahrajn
A jak z wychodkami w Bahrajnie? Uchodzą one za najczystsze toalety w całym kalendarzu Formuły 1. Zgodnie z recenzjami kibiców sanitariaty w Bahrajnie są regularnie sprzątane, kolejki szybko się zmniejszają, a dodatkowo na torze jest niezwykle sprawne sprzątanie odpadów.
Niestety dość dużym minusem są kolejki, które znacząco wydłużają czas oczekiwania kibiców, co sprawia, że okolice toalet są… dość mocno zakorkowane.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Dostępne toalety stałe obok każdej trybuny. (Tak) |
Czas oczekiwania | W niedzielę może on przekroczyć nawet pół godziny, jednak zazwyczaj jest to ok. 10 minut. |
Czystość | Bardzo dobra. |
Gdzie warto iść? | Main grandstand, Batelco. |
Rekomendacje | Korzystaj z toalet przed sesjami i po ich rozpoczęciu, zaplanuj wcześniej lokalizację. |
Jeddah Corniche Circuit – Arabia Saudyjska
Gwarancja rozczarowania to zawsze jakaś gwarancja w tych niepewnych czasach… I tak można podsumować toalety na torze w Dżuddzie.
Mimo że Arabia Saudyjska uchodzi za kraj nowoczesny i rozwinięty technicznie, to no cóż… w toaletach nie są najmocniejsi. (W zabezpieczaniu toru też nie – Arabia Saudyjska 2021 patrzę na ciebie).
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Dostępne są tymczasowe i stałe sanitariaty, praktycznie przy każdej trybunie. (Tak) |
Czas oczekiwania | W trakcie „godzin szczytu” są ogromne kolejki. |
Czystość | Delikatnie mówiąc… nie powala. |
Gdzie warto iść? | Bez różnicy. |
Rekomendacje | Dobre rozplanowanie czasu korzystania z toalety, gdyż jak wyżej – są tam kolejki. |
Miami International Autodrome – Miami – Stany Zjednoczone
No, ale Miami to już solidna firma. Można mówić wiele – sam jestem przeciwny amerykanizacji Formuły 1, aczkolwiek w kwestii urynałów nie można mieć zarzutów. Na tle Dżuddy wyglądają naprawdę solidnie.
Tor zgodny z najnowszymi standardami – można powiedzieć, że luksusy. Wiadomo, tak zwana „Ameryczka” i te sprawy. No ale co ja tam wiem?
A tak już na poważnie, jeśli wybieracie się na wyścig w Miami, możecie być spokojni.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Stałe i przenośne urynały, spora oferta infrastrukturalna. (Tak) |
Czas oczekiwania | Relatywnie krótki – dobrze rozplanowany układ toalet. |
Czystość | Zwykle wysoka. |
Gdzie warto iść? | Wiadomo… strefa VIP i Media. Chociaż trybuny dla zwykłych obywateli również prezentują się solidnie. |
Rekomendacje | – |
Imola – Autodromo Enzo e Dino Ferrari – Włochy
No tutaj, eufemistycznie mówiąc… nie jest najlepiej.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Przenośne blisko trybun, bardzo niewiele stałych. (Ciężko znaleźć informacje) |
Czas oczekiwania | Blisko grandstandów raczej krótki. |
Czystość | Są problemy, np. brak wody do spłukiwania, co skutkuje gwałtownym obniżeniem stanu toalet. |
Gdzie warto iść? | Najlepiej przy głównych trybunach. |
Rekomendacje | Zabierz chusteczki oraz płyn do dezynfekcji. |
Circuit de Monaco – Monako
No cóż, powiem wprost – ciężko mi cokolwiek tutaj napisać. Monako, jak to Monako, jest nijakie pod każdym względem.
W każdym razie złego słowa nie mogę nie powiedzieć.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Głównie przenośne + kilka stałych pod trybunami.(Tak, w strefie VIP) |
Czas oczekiwania | Kolejki aż do 50 minut podczas szczytu. |
Czystość | Przeciętna. Papier szybko się kończy. |
Gdzie warto iść? | Trybuny ze stałymi toaletami (K, V, E). |
Rekomendacje | Zainwestuj w bilety na trybuny z toaletami. |
Życzę, żeby Was „klątwa Monako” nie dopadła i żebyście na spokojnie dotarli do miejsca docelowego – bez poważniejszych incydentów.
Circuit de Barcelona-Catalunya – Hiszpania
Leniwie popłyną znów rejsu godziny… Dopłynęliśmy na półwysep iberyjski w rytmie „hiszpańskich dziewczyn”, tak jak nasi komentatorzy w trakcie Kontra Le Mans.
Jeśli planujecie udać się na Grand Prix Hiszpanii (mimo że od 2026 roku odbywać się ono będzie na torze w Madrycie), to z całą pewnością nie macie się o co martwić – wszystko jest tutaj w jak najlepszym porządku.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Toalety stałe dla każdej trybuny oraz kilka toi-toiów. (Tak) |
Czas oczekiwania | Krótki – ok. 15 minut. |
Czystość | Na dobrym poziomie, jedynie czasem przenośne toalety są zabłocone. |
Gdzie warto iść? | Bez znaczenia. |
Rekomendacje | – |
„Lecz kiedyś na pewno wrócimy tu znów”.

Circuit Gilles Villeneuve – Kanada
Być może to ja mam wygórowane wymagania i oczekiwania względem Kanady, aczkolwiek nie będę owijał w bawełnę – jeśli to właśnie ten tor jest Waszą destynacją, to cóż… przygotujcie się nie tylko na walkę o to, żeby zdążyć wejść na czas, ale także na nie najwyższe standardy.
Najlepsze warunki w toaletach na tym torze są (kto by się spodziewał) w pakiecie suite/VIP. Natomiast dla „zwykłych” ludzi są toalety przenośne i kilka stałych, które często są zapełnione, a także ubogie w papier i mydło (co nie zmienia faktu, że nadal są czystsze od tych z polskich szkół).
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Sporo toalet przenośnych i kilka stałych blisko trybun VIP oraz suite. (Tak) |
Czas oczekiwania | Raczej krótki. |
Czystość | Słaba. Brak papieru i mydła, często zabłocone i brudne. Natomiast toalety VIP odizolowane i czyste. |
Gdzie warto iść? | Najbardziej oddalone urynały są zwykle najczystsze. |
Rekomendacje | Zaopatrz się w żel dezynfekujący i własny papier. |
Red Bull Ring – Austria
W Austrii mieliśmy swojego specjalnego wysłannika – red. Marcel Gawin sprawdził dla Was, jak to wygląda na torze Red Bull Ring.
Na początku weekendu wszystko było na najwyższym poziomie – toalety były schludne i zadbane. W kolejce również nie traciło się jakoś dużo czasu.
Jednak wszystko zmieniło się w niedzielę, kiedy to w toaletach zamiast porządku i ładu mogliśmy, delikatnie mówiąc, zobaczyć widoki, których z całą pewnością nie mogę tu pokazać.
Plusem natomiast jest fakt, że w Austrii poza toaletami stałymi skorzystać można było także z toalet przenośnych, które były bardzo dobrze rozmieszczone.

Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Toalety stałe i przenośne, dobrze rozlokowane na trybunach i w fanzone’ie. (Tak) |
Czas oczekiwania | Raczej krótki. |
Czystość | Zwykle dobre – chociaż zdarzają się wyjątki. |
Gdzie warto iść? | Trybuny i strefy fanów mają lepsze warunki niż toalety przy jakichś „wąskich ścieżkach”. |
Rekomendacje | Warto korzystać z toalet przy trybunach. |
Silverstone Circuit – Wielka Brytania
Wielka Brytania jest jednym z najlepiej przygotowanych obiektów pod względem organizacji sanitariatów. Tutaj nie można mieć żadnych zastrzeżeń.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Duża liczba toalet stacjonarnych oraz mobilnych. (Tak) |
Czas oczekiwania | Krótkie poza głównymi falami przed wyścigiem. |
Czystość | Zwykle bardzo dobra. |
Gdzie warto iść? | Do toalet w lokalach gastronomicznych zlokalizowanych na torze. |
Rekomendacje | Korzystaj w momentach przerwy między sesjami – wtedy stan toalet jest najlepszy. |
Circuit de Spa-Francorchamps – Belgia
I jak jest?
No jak? No…
Sam jesteś…
*schodzi zerknąć*
Faktycznie…
Cytując jednego z polskich patocelebrytów: „Hydraulikaaaa, hydraulika ze sprężyną” – na Spa zdecydowanie się przyda.
Kibice czekają często nawet po 60 minut, aby skorzystać z urynału, którego stan raczej nie powala. Błoto, brud i problemy są nagminne, często brakuje papieru i… samych toalet.
No cóż, pomimo że Spa to tor legendarny, z wyjątkowym charakterem, to niestety stan techniczny toalet nie jest najlepszy, a wielu kibiców przyznaje temu obiektowi miano najgorszego pod kątem higieny i dostępności toalet w całym kalendarzu Formuły 1.
Gorszy był tylko lewy urynał w siedzibie zła…
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Liczne przenośne toalety. (Brak jasnej informacji) |
Czas oczekiwania | Może dojść do 30–60 minut w godzinach szczytu. |
Czystość | Niestety, bardzo niska – błoto i brud. |
Gdzie warto iść? | Blisko pitów lub sektorów Gold (tam warunki są nieco lepsze). |
Rekomendacje | Zabierz ze sobą chusteczki, żel i papier toaletowy. |
Hungaroring – Węgry
Na domowym wyścigu wielu Polaków jest lepiej niż w Belgii. Jednak po kolei.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Niewystarczająca liczba toalet i punktów z wodą pitną. (Tak) |
Czas oczekiwania | Nawet 30 minut na dostęp do wody lub toalet w strefach GA. |
Czystość | Zdarzają się problemy. |
Gdzie warto iść? | Wiadomo, sekcje VIP zapewniają lepsze warunki. Grandstands natomiast lepsze niż GA. |
Rekomendacje | Zabierz chusteczki oraz planuj korzystanie poza godzinami przerw międzysesyjnych. |
Circuit Zandvoort – Niderlandy
Za to do Holendrów zastrzeżeń mieć nie można. Na torze mieści się rozbudowana infrastruktura przenośna – głównie przy trybunach i miejscach z jedzeniem. W dodatku holenderska organizacja działa sprawnie – regularnie czyści toalety i uzupełnia je niezbędnymi rzeczami.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Rozbudowana infrastruktura – dużo przenośnych toalet. (Tak) |
Czas oczekiwania | Zwykle krótki – tor jest dobrze dostosowany do dużych tłumów. |
Czystość | Generalnie dobra. |
Gdzie warto iść? | Trybuny panoramiczne oraz strefy gastronomiczne. |
Rekomendacje | Planuj wizytę między sesjami. |
Autodromo Nazionale di Monza – Włochy
Niby świątynia prędkości, a kolejki do toalety to ponad 30 minut… i to do toalety, która przez kibiców określana jest jako „obrzydliwa, dramatyczna oraz łamiąca prawa człowieka”. W skrócie – jest nieciekawie.
Kibice narzekają na brak papieru, bieżącej wody i wentylacji w kabinach. Według nich warunki są poniżej oczekiwań nowoczesnych wydarzeń sportowych.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Niemal wyłącznie przenośne toalety i brak regularnych kabin. (Tak, ale nie wszędzie) |
Czas oczekiwania | W szczycie – 30 minut i więcej. |
Czystość | Jednoznacznie negatywna. Toalety określane najróżniejszymi epitetami. Momentami bywają odrażające. |
Gdzie warto iść? | Fanzone. |
Rekomendacje | Zabierz papier toaletowy, żel antybakteryjny oraz chusteczki. Korzystaj z toalety poza godzinami sesji, przygotuj się na spacery po błotnistych ścieżkach. |
Baku City Circuit – Azerbejdżan
W Azerbejdżanie widać, że organizatorzy się starają, ale jeszcze czegoś tutaj brakuje. Największą bolączką kibiców są blisko 40-minutowe kolejki i stan czystości toalet. Obsługa stara się regularnie je sprzątać, ale infrastruktura torowa stanowi poważne wyzwanie.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Przenośne toalety uliczne i kilka stałych przy VIP oraz sekcji mediów. (Tak, ale jest ich raczej mało) |
Czas oczekiwania | 20–40 minut. |
Czystość | Przeciętna. |
Gdzie warto iść? | Mediazone i strefa nad brzegiem. |
Rekomendacje | – |
Marina Bay Street Circuit – Singapur
Niechaj organizatorzy innych wyścigów czerpią przykład z obsługi toru w Singapurze. Tutaj nie ma się do czego przyczepić – kibice w trakcie tego wyścigu nie muszą martwić się o czystość w toaletach albo o to, że ominą jakąś sesję z powodu kolejki.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Sporo toalet mobilnych oraz kilka stałych. (Tak) |
Czas oczekiwania | Średnio 10 minut. |
Czystość | Bardzo dobra. |
Gdzie warto iść? | Bez różnicy. |
Rekomendacje | – |

Circuit of The Americas – Austin – Stany Zjednoczone
Jeden z najlepiej zorganizowanych obiektów – toalety rozmieszczone są mądrze, a do tego dobrze utrzymane. Po prostu topka.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Sporo toalet mobilnych oraz kilka stałych. (Tak) |
Czas oczekiwania | Praktycznie bez kolejek. |
Czystość | Czyste, klimatyzowane, dobrze utrzymane, ale latem trudności z zapachem. |
Gdzie warto iść? | Bez różnicy. |
Rekomendacje | – |
Autódromo Hermanos Rodríguez – Meksyk
Tutaj rabini są podzieleni – połowa kibiców mówi, że w pomieszczeniach sanitarnych w Meksyku panuje nieład i nieporządek, za to druga połowa raportuje, że toalety są świetne. Jak jest naprawdę? Ciężko powiedzieć.
Można natomiast wyciągnąć wnioski, że stałe toalety są na najwyższym poziomie, natomiast te przenośne – dość często zanieczyszczone.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Sporo dość nowoczesnych WC. (Tak) |
Czas oczekiwania | Około 15 minut. |
Czystość | Zwykle czysto. |
Gdzie warto iść? | Strefa gastronomiczna. |
Rekomendacje | Planuj wizyty między sesjami. |
Autódromo José Carlos Pace / Interlagos – Brazylia
Kraj egzotyczny, a toalety i tak w lepszym stanie niż te w Waszym lokalnym szpitalu. Przy złej pogodzie pojawia się trochę błota i inne niedociągnięcia, jednak poza tym jest naprawdę dobrze.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Łączone toalety stałe i przenośne. (Tak) |
Czas oczekiwania | Raczej niewielki. |
Czystość | Mieszana. Zazwyczaj jest w porządku, ale przy złej pogodzie pojawiają się problemy. |
Gdzie warto iść? | Grandstandy. |
Rekomendacje | Unikaj GA. |
The Las Vegas Strip Circuit – Las Vegas – Stany Zjednoczone
Jest to dość świeży tor, więc opinii kibiców nie ma zbyt wiele, dominują jednak głosy, że jest to tor zorganizowany na najwyższym poziomie.
Według fanów większość stref utrzymana jest w porządku z zapewnieniem wysokich standardów higieny.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Głównie toalety mobilne zlokalizowane w strefach FanZone i Sphere. (Tak, ale tylko w strefie VIP) |
Czas oczekiwania | Nie ma sygnałów o kolejkach. |
Czystość | Bardzo dobra. |
Gdzie warto iść? | SphereZone oraz T-Mobile FanZone. |
Rekomendacje | Zabierz wodę i chusteczki. |
Lusail International Circuit – Katar
Tor Lusail również można zaliczyć jako relatywnie nowy tor w kalendarzu królowej motorsportu, ale przede wszystkim to jeden z najlepiej zadbanych torów pod względem sanitarnym.
Praktycznie brak kolejek, czyściutkie toalety (stałe) i wszędzie porządek.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | Stałe toalety w każdej sekcji. (Tak) |
Czas oczekiwania | Bardzo krótki. |
Czystość | Doskonała. |
Gdzie warto iść? | Wszędzie dobry dostęp. |
Rekomendacje | Nie trzeba dodatkowego wyposażenia. |
Yas Marina Circuit – Abu Zabi
Toalety na obiekcie zamykającym sezon F1 są porównywalne do warunków hotelowych. Czas oczekiwania praktycznie żaden, kolejki to rzadkość, a kibice mogą być spokojni.
Takich toalet to ze świecą szukać. Życzę Wam wszystkim, żebyście zawsze trafiali właśnie na takie obiekty.
Aspekt | Komentarz |
Dostępność (dla osób niepełnosprawnych?) | W każdej sekcji po kilka stałych toalet. (Tak) |
Czas oczekiwania | Minimalny. |
Czystość | Wysoka – porównywana do hotelowej jakości. |
Gdzie warto iść? | Wszędzie dobry dostęp. |
Rekomendacje | Nie ma potrzeby zabierania dodatkowego wyposażenia. |
Podsumowanie
W powyższym tekście zawarłem informacje o ubikacjach na wszystkich torach w kalendarzu Formuły 1. Podczas tworzenia tego krótkiego przewodnika korzystałem z opinii kibiców umieszczanych na Redditcie, tripadvisorze, TikToku i innych platformach.
Mam nadzieję, że ten tekst pomógł Ci – drogi czytelniku – w pozyskaniu informacji o sanitariatach na torze, na który się wybierasz. Z tego miejsca mogę życzyć Ci jedynie miłego wyjazdu, wielu emocji i wygranej Twojego ulubionego kierowcy.
A jeśli nie wybieracie się na żaden tor – nic straconego. Każdy wyścig jest komentowany przez naszych cudownych komentatorów na kanale YouTube.
Już wkrótce więcej artykułów, które pomogą Wam zaplanować wyjazd na wyścig Formuły 1.
Źródło obrazka wyróżniającego: Wikimedia Commons
Korekta: Nicola Chwist